Ajankohtaista

12.2.2018Hiihtolomaviikon peruutetut tunnit:Lue lisää »2.2.2018Huomaa muuttuneet vastaanoton aukioloajat ma 5.2. alkaen!Lue lisää »6.11.2017Kuntosalikortin ostaneelle ensimmäinen kuntosaliohjelma kaupan päälle!Lue lisää »25.4.2016Älypuhelin ja asiakaskorttimme ei sovi samaan kuoreen!Lue lisää »

Yhteystiedot

Porin Kuntotorni Oy
Porin Kunnon Fiilis Oy

Kalevanpuisto 54,
28120 Pori
Puh.020 7871370
kuntotorni@kuntotorni.fi

Vastaanoton aukioloajat

Ma 12.00-20.30

Ti-To 15.30-20.00

Pe 15.30-18.30

La 9.30-12.30

Su 16.30-19.30

Voimassaolevalla kuntosalikortilla
05.00-22.00

LÖYDÄT MEIDÄT MYÖS FACEBOOKISTA & INSTAGRAMISTA

pilates_banner_10.jpg

Kenelle Pilates sopii?

- Kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille ja liikunnan aloittelijoille, urheilijoille

- Urheilijoille, tanssijoille, laulajille ja soittajille

- Synnytyksestä palautuville, kuntoutuville; loukkaantumisten jälkeen lihasten vahvistamiseen

- Niille, jotka haluavat lopullisesti eroon selkä- ja hartiavaivoista

- Niille, jotka haluavat terveen ja kauniin vartalon

Milloin Pilates ei sovi?

"Akuutit tulehdustilat esim. nivelissä vaativat harjoittelusta pidättäytymistä (ainakin tulehtuneen ruumiinjäsenen osalta). Ylipäätänsä pätevät samat säännöt kuin muutenkin treenaamiseen eli sairaana tai flunssaisena ei pidä harjoitella myöskään Pilatesta. Hoitamaton korkea verenpaine saattaa olla este ainakin edistyneempään harjoitteluun. Periaatteessa kaikkia harjoituksia voidaan muokata sellaisiksi, että ne sopivat likipitäen kaikille rajoitteista huolimatta. Kannattaa rohkeasti kertoa ohjaajalle ongelmakohdistaan (esim. tekonivel lonkassa), niin hän voi ottaa ne harjoitteissa lukuun."