Ajankohtaista

6.11.2017Kuntosalikortin ostaneelle ensimmäinen kuntosaliohjelma kaupan päälle!Lue lisää »19.4.2018Vko 17 poikkeuksellisesti muutama tunti peruttu:Lue lisää »12.4.2018Vapun aikatauluLue lisää »6.4.2018Asiakkaiden pyynnöstä su crosscore jatkaa lukkarissa 22.4. asti!Lue lisää »5.4.2018Nettivaraukset hetkellisesti poissa käytöstä.Lue lisää »28.2.2018Nettisivumme skaalautuu oikein tällä hetkellä ainoastaan internet explorerillaLue lisää »25.4.2016Älypuhelin ja asiakaskorttimme ei sovi samaan kuoreen!Lue lisää »

Yhteystiedot

Porin Kuntotorni Oy
Porin Kunnon Fiilis Oy

Kalevanpuisto 54,
28120 Pori
Puh.020 7871370
kuntotorni@kuntotorni.fi

Vastaanoton aukioloajat

Ma 12.00-20.30

Ti-To 15.30-20.00

Pe 15.30-18.30

La 9.30-12.30

Su 16.30-19.30

Voimassaolevalla kuntosalikortilla
05.00-22.00

LÖYDÄT MEIDÄT MYÖS FACEBOOKISTA & INSTAGRAMISTA

pilates_banner_10.jpg

Tuntikuvaukset:
Pilates -menetelmä vahvistaa syviä vatsalihaksiasi ja keskivartaloasi tehokkaasti, kohentaa ja ylläpitää ryhtiäsi sekä pitää selkäsi terveenä. Menetelmän avulla harjoitat itsellesi tasapainoisen ja vahvan lihaksiston sekä joustavat nivelet ja hyvän lihasvenyvyyden.

Pilates -tuntien tasot:
PERUS = perustaso, peruskurssin käyneille, aloittelijoille
KESKI = keskitaso, jo jonkin aikaa pilatesta harrastaneille
JATKO = jatkotaso, menetelmää pidempään harrastaneille, edistyneitten harjoitustunti

 

JOUSI (ei tällä hetkellä lukkarissa)

Uusi monipuolinen tapa harjoittaa Pilatesta! Jousiseinäliikkeet ovat sovellettuja sekä Pilates-laiteliikkeistä että -mattoliikkeistä. Liikkeet vaikuttavat koko kehoon vahvistaen tasapuolisesti sekä syviä että pinnallisia lihaksia. Liikkeestä riippuen jouset joko helpottavat liikettä tai lisäävät liikkeen vastusta ja haastavuutta.

SELKÄ

Tunti on suunnattu selkäkivuista kärsiville, jotka haluavat käyttää Pilates-menetelmää ja -liikkeitä selän kuntoutukseen. Liikkeet tehdään selkäongelmaisten erityistarpeet huomioiden, rauhallisesti edeten ja täsmällisesti. Suuri osa liikkeistä tehdään lattiatasossa matolla, osa tasapainoliikkeistä seisten.

POWER

Powerpilates on lukkarin tunneista selkeästi fyysisesti haastavin. Tasoltaan keski/jatko. Tunti sopii sinulle jos haluat haastetta ja harjoittaa erityisesti lihaskuntoasi.

SENIORI

Senioritunti on perustason tunti jossa mennään hieman rauhallisemman. Nimensä mukaisesti suunnattu senioreille. Keskitytään erityisesti tasapainon, liikkuvuuden ja kehonhallinnan harjoittamiseen.

RULLA

Perus/keskitason tunti jossa apuvälineenä käytetään pilatesrullaa suuren osan ajasta. Tunnin lopussa rullavenyttely. Sopii parhaiten palauttavaksi harjoitteeksi.