Ajankohtaista

9.7.2018Jazzviikon aikataulu (16.7.-22.7.):Lue lisää »8.6.2018Bodycombat sittenkin kesällä:Lue lisää »25.5.2018KESÄLUKKARIT:Lue lisää »6.11.2017Kuntosalikortin ostaneelle ensimmäinen kuntosaliohjelma kaupan päälle!Lue lisää »26.6.2018Ti ja to klo 10.00 senioritunnit kesätauolla vain 16.7.-31.7.Lue lisää »25.6.2018Ke spin/core, ke klo 11 pilates & su spin/crosscore kesätauolla heinäkuun ajanLue lisää »16.6.2018Ma tunteihin aikataulumuutoksia:Lue lisää »

Yhteystiedot

Porin Kuntotorni Oy
Porin Kunnon Fiilis Oy

Kalevanpuisto 54,
28120 Pori
Puh.020 7871370
kuntotorni@kuntotorni.fi

Vastaanoton aukioloajat

Ma 12.00-20.00

Ti-To 16.00-20.00

Pe 16.00-18.00

La 9.30-12.00

Su 17.00-19.30

Voimassaolevalla kuntosalikortilla
05.00-22.00

LÖYDÄT MEIDÄT MYÖS FACEBOOKISTA & INSTAGRAMISTA

Tunnit ovat täynnä tehokasta liikuntaa! Spinning on helppo ja mukava tapa aloittaa tai jatkaa aerobisen kunnon parantamista. Sinä itse päätät, millä vastuksella poljet.

Kuntospinni 60', 70' tai 90'

Poljetaan ihan sikana! Kun vaadit itseltäsi paljon :-)

Torstai-spinni

Vauhdikas 50' tunti! Satunnaisesti treenataan myös yläkroppa timmiin kuntoon kumilenkin avulla!


Spin/kahvakuula

Koostuu 30 min pyöräilystä ja 30 min kahvakuulilla tehtävästä lihaskunto-osuudesta. Tehokas yhdistelmä. Voit osallistua myös vain toiseen. (ei kesälukkarissa)

Spin/core

40min spinniä ja 10min keskivartaloharjoittelua. Tehokas paketti hikoilun ja lihaskuntoharjoittelun yhdistelmää.

Easspinni 40'

Sopiva aloitteleville spinnaajille. Vauhtia ja vastusta kiristämällä saat tehtyä kovankin treenin.